"Zdarzają się w życiu takie chwile, gdy ktoś niespodziewanie dostrzega kim jesteśmy i kim być możemy i wprawi w ruch zaklęty krąg naszych możliwości".
W trosce o harmonijny i wszechstronny rozwój uczniów oferujemy im szeroki wachlarz różnorodnych zajęć pozalekcyjnych. Proponujemy wiele zajęć umożliwiających naszym podopiecznym rozwijanie swoich uzdolnień i zainteresowań. Stwarzamy możliwości rozmaitego pogłębiania wiedzy oraz rozwijania własnej kreatywności. Nie zapominamy także o uczniach mających problemy w nauce. Dla nich zorganizowaliśmy zajęcia zwiększające szanse edukacyjne i dające im możliwość odniesienia sukcesu szkolnego.
DZIEŃ TYGODNIA
| RODZAJ ZAJĘCIA
| NAUCZYCIEL PROWADZĄCY
| PONIEDZIAŁEK 1020- 1120 | ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZE KL. II A | BARBARA ROSŁON
| WTOREK 1240- 1330 | ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZE KL. III A
| TERESA SKORUPKA
| CZWARTEK 1035- 1120 | ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZE KL.I A | DOROTA NOWOWIEJSKA | CZWARTEK 1140- 1225 | ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZE KL. I B | AGNIESZKA WARDAK
| CZWARTEK 1245- 1330 | ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZE KL. I A
| AGNIESZKA WARDAK
| CZWARTEK 1515- 1600 | ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE Z MATEMATYKI KL. III A, III B
| DOROTA NOWOWIEJSKA
| PIĄTEK 920- 1020 | ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE Z MATEMATYKI KL. I A, | DOROTA NOWOWIEJSKA | PIĄTEK 1020- 1120 | ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZE KL. III B
| EWA PIWKO
| PIĄTEK 1140- 1225 | ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZE KL. III A | TERESA SKORUPKA
| PIĄTEK 1425- 1510 | ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZE KL. II A | DOROTA REDZYŃSKA VEL RYDZYŃSKA
|
Ponadto w naszej ofercie znajdziesz..... Zajęcia wspomagające religijną integrację uczniów: "Jesteśmy razem"zajęcia odbywają się w czwartki od godz.1335 do 1420 w sali nr 3 " Sztuka pozwala dotknąć tego, co niedotykalne. Zmierzyć się z tym, co niemierzalne. Zobaczyć to, co ukryte głęboko w nas" Cele: - wspomaganie twórczej aktywności uczniów; - wspieranie i rozwijanie talentów i zdolności; - kształtowanie właściwych postaw moralnych; - rozbudzanie wyobraźni, wrażliwości estetycznej i ciekawości poznawczej; - doskonalenie umiejętności niewerbalnego komunikowania się; - pobudzanie kreatywności uczniów, odkrywanie przyjemności tworzenia. Chętnych serdecznie zapraszam s. Anastazja Iwona Surowiec
|
Więcej…
|
|
|
|